Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Rabbana atinaa fid-dunniaa hasanah, wa fil-akhirati hasanah, wa qinaa 'azaaban-nar.

Wednesday, February 11, 2009

Dinner @ company..

Hari Jumaat yang lepas, kira-kira jam 6 petang, bermula lah acara makan malam kat kilang aku. Disebabkan bajet yg ciput, dinner cuma buat kat area kilang jer.. jadila.. at least ada drpd langsung tada..

Acara dimulakan dengan kehadiran 2 ekor singa bersama muzik iringan "dung, dung ceng.."yang hampir2 membuatkan gegendang telinga aku gagal berfungsi.


(1) ala..sebuk je abg kotak ni... (2) Singa tu nk ngada-ngada laks..


(3) Singa tu nak main belon kat atas khemah.. (4) Hahaha..kaulah mknn aku yg paling sdp..



Menu macam2 ada.. sate n kambing golek telah berjaya menarik perhatian aku, dan itu la mknn pertama yg aku terkam dulu utk appetizer.. (pasal kat menu lain ramai sgt org beratur..). Kalo ikutkan nafsu, rasa mcm nk abeskan je semua sate2 tu, sedap sehingga menjeling lagi.. tapi apakan daya, perut aku pon teringin nk rasa yg lain2 gak. Aku amek semua menu tapi dlm portion yg sikit. Control la konon....



Boleh la nk kata masakan sedap2 sumenya, cuma aku sikit xpuas hati psl ayam goreng bersalut nye sgt keras, agaknye kalo yg pakai gigi palsu, leh tanggal dibuatnye..





Aku tertarik dengan hiasan mknn buffet tu.. tetiba je singa yang joget-joget tadi telah bertukar menjadi singa pelayan... haha..




Ada sama ka...?

oooh ye.. terlupa pulak.. sebelum acara makan2 bermula, kami ada melakukan ini..



habis berterabur yee sang tu atas meja.. siap ada yg panjat2 kerusi lagi pasal kununye lagi tinggi lg bagus... Yang bestnye, masing2 dapat ang pau dari bos besar yang bernilai RMxxx.xx .. alhamdulillah.. leh la lepas wat belnja dapur aku.. Dan yang xbestnye ada perkara yang menyebabkan aku sedih & marah terhdp kejadian yang memalukan org muslim. Sampai la sekarang aku rasa mcm xdpt nk maafkan org2 yg meneguk "air" itu...


No comments: