Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Rabbana atinaa fid-dunniaa hasanah, wa fil-akhirati hasanah, wa qinaa 'azaaban-nar.

Monday, July 13, 2009

Da pikir pasal baju raya?

Arini da 21 Rejab, sekejap je da nak masuk bulan sya'ban, dan seterusnya Ramadhan..
Rasanya skrg ni masing2 da sibuk tempah baju raya, yang jual kuih lak da sibuk promosi kuih raya.. aku lak da ditugaskan carik langsir raya utk rumah mak mentua ni... huhu..

Posa pon lom start lagi, tapi ramai yang da prepare awal utk raya.. tanak kelam kabut katanya...
tapi kalo pegi mana2 kedai jahit, mostly ramai yang da tutup tempahan.. kalo ada yg amek pon utk baju yg simple2 jer..

Tahun ni aku xsure la ada baju raya ke tak.. tapi baju nikah tu ada.. leh pakai utk raya.. tapi rasanya mcm terlalu men'jangok' laks.. hehehehe..
tapi xpela.. baju tu pon aku da sewakan kat butik pakcik aku... biar je la kat sana...

Tadi aku baca emel2 kat yahoo.. then aku terjumpa la blog ni...
http://maratussolehah.blogspot.com/

dalam blog tu banyak gak koleksi jubah2 yang menarik.. kalo da tak dan nk buat baju..
aku nak beli yang ready made je la..

dalam blog tu, aku berkenan kat stokin wuduk tu.. dah lama tau pasal stokintu, tapi tak penah lak terjumpa kt mana2..

ada tak sape2 tau kat area kalng/shah alam yg jual stokin wuduk ni...?

3 comments:

julie@julianamnoor said...

salam puan, ko xjawab lg tag aku tu,,sila2

Gja said...

Aisey pn Julie..
very the sorry... really forgot bout that..

Nanti, kasik aku tarik nafas pnjg2 dulu no...
banyak mende nak kene jawb tuh..
fuuuhhh...!!!

julie@julianamnoor said...

hihii..akhirnya berjaya.bagus2