Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Rabbana atinaa fid-dunniaa hasanah, wa fil-akhirati hasanah, wa qinaa 'azaaban-nar.

Sunday, July 19, 2009

Tag dari Julie... (aku jawab secara paksa-rela)

AMARAN: TAG INI PANJANG CERITANYA MACAM KARANGAN ( HANYA UNTUK YANG DAH BERKAHWIN..hehe :) ) - aku tiru ayat ko, julie..

1)Tempat pertemuan anda dan suami utk pertama kalinya..

Memula jumpa dia kat kilang lama (Royalton). Aku bhgn HDC, dia bhgn RC.

2)Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya ketika mula2 berkenalan…

Emm.. mula2 kenal? Dia ni suka lepak lat lab aku, hu ha hu ha dgn geng dia. So, aku judge dia sbg org yg happy go lucky a.k.a sengal. Walaupon sengal, tapi dia open minded, berani mempertahankan hak diri, kalo tak puas hati tu, selamba je lawan boss.

3)Tempat ‘dating’ di mana dia meluahkan perasaan pada anda

Time luah perasaan tu tak dating pon.. dalam tepon je...

4)Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?

kawan:2005
couple:2005-2007
tunang: 18 Nov 2007 sampai nikah 23 May 2009.

5)Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?

baru nak masuk 2 bulan...

6)Kejutan yg pernah dia buat pada anda

Hahaha.. dia kata dia tak reti nak buat kejutan, tapi masa b'day tahun lepas, ada la terkejut, pasal tetiba je ada mamat cina anta bunga kat kilang, org opis panggil nama aku.. aku ingat salah org ke.. sekali tengok nama sender: Tunang aku! (masa tu tunang lagi).. terkozut giller...

7)Perancangan anda dan dia dlm rumahtangga

Nak kene list down sume ke?
Wat sementara waktu..tgh plan nak carik keta..
pastu nak usahakan tanah kat belakang umah tu..

8) Bagaimana dia melayani karenah anak2?

Dia memang suka budak2.. anak2 buah dia rapat dgn dia, tapi lagi rapat dengan aku w/pon baru kenal.. hahahah..

7)Hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda…

Wat masa ni dia tengah berusaha la nak menyesuaikan diri..
so far ok la.. sebab adik beradik aku pon jarang ada kat umah mak aku.. so, jarang la nak borak2.
kalo time kumpul je la baru borak2.
mslhnye diorg tatau nk ringkaskan panggilan nama suami aku, so, terpaksa panggil penuh: AZHARI (kan malas nk sebut panjang2.. hehe)

TAG:
1) Cik Jufen
2) Shamsiah (Sambest)
3) Semua la kengkawan yang da kawen yang aku tada list dlm blog aku..

2 comments:

julie@julianamnoor said...

hahah.sabo jela..aku still terhibur dengan coretanmu gja.hehe

Gja said...

okla tu kan jawapan aku.. daripada tak jawab langsung kan...
penat ko tertunggu2.. ekekke