Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Rabbana atinaa fid-dunniaa hasanah, wa fil-akhirati hasanah, wa qinaa 'azaaban-nar.

Tuesday, January 20, 2009

Geram...!!

Arini adalah ari aku asik rasa sakit ati dan marah.. huhu..ape dah jadi ni??
Adakah aku stress? emo? sensitif? o..bukan..bukan..
Mereka adalah org yg bertanggungjawab yang telah membuat aku sakit hati dan geram...

Korang rasa kan, patut ke penoreh getah tu kene "sound" (dgn pembajak) sebab dia tak pandai bajak sawah?
Tensen kan kalo kene sound sebab kita tatau buat benda yg kita tatau..
Dah la suruh handle sndiri. Pastu kene sound pulak bila ditanya.
Dan dengan selambanya aku sound balik kat "pembajak" tuh..
Sinis dan pedas,but still in low tone.
Nasib la..sndiri mau ingat la kan.. selagi aku bole tahan sabar, aku akan sabar.
Kalo da sampai nk pijak kepala tu, tunggu la akibatnye...
Ye...aku garang orangnye.. tp garang bertempat okey..

Dan menahan marah tu adalah sangat susah, sampai nk terkeluar gak air mata ni rasanya..tapi bila berjaya, puas rasanya...
Sejak aku taip huruf pertama tadi adalah masa selepas aku sound org tu, dan ayat terakhir ni aku dah jadi cool balik.... fuh...


No comments: